Vad är det för fel?

Tack snälla, rara läsare för att ni är uppmärksamma. Jag fick en kommentar om att någon tjej kallad "Malinlouise" på kamrat använt sig av en bild på mig och Joline och kallat Joline för sin dotter. Jag blev såklart jävligt upprörd - detta har hänt mig ett antal gånger och jag blir lika förvånad varje gång. Vad är det för fel på människor? Jag hörde omedelbart av mig till och de har stängt av hennes användare, men jag har en kopia sparad och de lovade mig att hjälpa mig med Ip-adress, meddelanden och information om jag polisanmäler henne. Jag vill helst inte dra till så drastiska åtgärder, men samtidigt känner jag att jag måste sätta stopp för detta! Dock vill jag ge denna "Malinlouise" en ärlig chans att erkänna, be om ursäkt och sedan är detta ur världen. Så om DU, som olovligt tagit en bild på mig och min dotter, läser detta nu, vänligen kontakta mig via mail: [email protected]

En ursäkt är allt som behövs, så slipper jag polisanmäla. ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Alltid lika tråkigt när någon stjäl ens bilder :/

2010-09-13 @ 22:01:28
URL: http://godisflickan.blogg.se/
Postat av: ew

ingen orsak.. jag tycker det är en skyldighet att säga till när man ser sånt där. tycker det är så sjukt dålig stil och fult gjort att göra så.. hoppas det löser sig iallafall.

2010-09-13 @ 22:24:25
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan hejsan!



Kollar runt i bloggvärlden och skickar detta meddelandet till lite olika bloggar, jag undrar vad folk tycker om min blogg, även om du inte läst den kanske du kan kommentera vad du tkr om helheten, designen, innehållet du ser och så.



KRAM!

2010-09-14 @ 18:20:01
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0