Fredagsmys.

FREDAG. Och ledig fredag dessutom. Joline är hemma från dagis, och jag är sjuk. Inte så sjuk att jag inte kan stå på benen, men lagom sjuk för att ha rätt att gnälla lite och ha blårandiga raggsockor en hel dag. Det blir en hemmahelg i helgen, och massvis med mamma-Joline mystid. ♥

Inatt sov My här. Igår kväll när vi satt i soffan, började prinsessan i magen att röra på sig rejält. Jag kände henne så tydligt och hennes rörelser syntes så väl. Det känns overkligt att det finns en färdig bebis, precis under huden. Att hon ligger där, alldeles underbar, och bara väntar på att få komma ut. Verkligen supermysigt. Nu har både My och Joline somnat inne på min säng. De tillsammans med alla gosehundar, såklart.

När de vaknar ska vi gå och handla godis, kanske hyra någon film och ladda för fredagsmys! Jag ska läsa klart sista delen av Lotta Thell - för kärlekens skull och Carin Gerhardsens - Vyssan lull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0