Vilken lycka!

Vilken lycka att Noomi äntligen är här. Det känns som att vi väntade i evigheter på att hon skulle komma. Tiden gick så fort och sakta på samma gång, men jag är evigt tacksam att jag fick vara så delaktig under graviditeten - det är verkligen helt otroligt! Det känns som att cirkeln är sluten nu, när vi är fyra stycken. Vi kommer att kunna åka på utlandsresor, sommarsemestrar, arrangera "Pippi bakar pepparkakor på golvet" kvällar och pysseldagar. Det känns verkligen underbart. Joline såg så stolt ut när hon fick hålla henne för första gången, det var verkligen som om hon växte och blev "stor" själv. När vi ska träffa dem får jag en enorm adrenalinkick, för det är en sån fantastisk känsla. Jag älskar er av hela mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: angelica

men åh, vilken fin en<3

2010-10-30 @ 14:16:32
URL: http://unwrittenstories.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, Gud vad man längtar tills ens egen ska bestämma sig för att komma ut när man ser andras små underverk :) Nu är jag verkligen trött på att vara gravid och vill bara gosa med min lilla bebis!

2010-10-30 @ 16:54:29
URL: http://jayde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är My också ensamstående?

2010-10-30 @ 19:35:19
Postat av: michaela

noomi är galet söt, den perfektaste bebis jag sett! Hon är otroligt vacker!

Är noomis pappa inte delaktig? man får känslan av att han inte är det. Tror då iaf att my klarar det galant!

så sööööt är hon, lilla noomi :)

2010-10-30 @ 21:50:03
Postat av: Anonym

Klart My oxå är ensamstående,det vet ju alla i Nora att det va planerat att bli gravid och sen ensamstående.

2010-10-31 @ 15:01:01
Postat av: Anonym

Vad ska det bli av det där stackars barnet med en morsa som My??? FY FAN!!!

2010-11-02 @ 10:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0