Tisdagmorgon i mörkret.

Godmorgon. Jag och Joline sitter vakna och kollar på hennes dinosauriefilm som hon fått av mormor. En ny favorit efter Monsters Inc och alla Astrid Lindgren filmer. Någon frågade tidigare hur mycket hon tittar på tv/film och det gör hon en gång varje morgon och en gång varje kväll. Joline behöver en stund att varva ner innan hon ska sova annars somnar hon inte. Dessutom vaknar hon så tidigt att det är skönt att få en liten startsträcka innan kaos frukostkaos och klädkaos utbryter.

Jobb och dagis idag som vanligt. Önskar er en trevlig tisdag.

Igår fick jag träffa Mys lilla Noomi för första gången, knappt ett dygn gammal. Hon var så otroligt fin! En riktig prinsessa! Helt perfekt. Jag är så stolt över min bästa vän som var en riktig krigarinna under förlossningen och som nu är så stark! Jag älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: 19 år och mamma!

vad roligt med en liten bebis till, din bästa vän också, gud vad roligt :D längtar du inte efter en till när du ser sådana små? Jag gör det verkligen :D

2010-10-19 @ 16:06:36
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur många läser din blogg?

2010-10-21 @ 09:40:31
Postat av: sara

hej besök gärna min blogg. Jag skriver om mitt liv som ung änglamamma o mamma.

2010-10-21 @ 21:09:03
URL: http://sarabusck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0