Myskväll hemma.


Åh, idag är sista lediga dagen denna helg. Jag och Joline är hemma och myser. Joline leker med Levis, och låtsasdammsuger rummen. Jag irrar runt och städar, men det händer inte så mycket när lilla galningen sprider sina leksaker högt och lågt. Snart ska vi träffa My och Noomi ♥

Ikväll ska jag titta på
Ensam mamma söker för det är faktiskt det enda programmet jag följer. Med mina arbetstider och all planering under veckorna, så blir söndag klockan 20:00 perfekt sändingstid. Det är sådär mysigt och supersvenskt med vackra sommarplågor och kärleksballader från Tomas Ledin, Ulf Lundell och Tommy Nilsson. Verkligen klyschigt, men så fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0