Du och jag, liten.



Vi har mysdag här hemma. Jag är ledig varannan fredag, för att ha just en dag med Joline. Det är vår fredag, när hon får vara med och bestämma vad vi ska göra och så hittar vi på något roligt utifrån hennes önskemål. Hon är fortfarande lite sjuk, så nu är det mest barnprogram och mys i soffan. Det roliga är att hon nu blivit så stor att hon vet att när det är fredag, då har vi fredagsmys. Imorse frågade hon mig "vad är det för dag idag?" och jag svarade fredag - då hoppade hon upp och ner i sängen av glädje. En favoritdag här hemma.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Hej Jasmine!

Jag undrar bara hur mycket Joline får titta på tv per dag? Och vilka kanaler är det som gäller, Barnkanalen, Disney Channel, Cartoon Network? Hänger hon med i programmen eller blir hon lätt rastlös och ofokuserad?

2010-10-08 @ 16:15:00
Postat av: Lina

minns att du förut kombinerade plugg med jobb. gör du det fortfarande eller arbetar du nu heltid?

2010-10-08 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0