Ja, visst gråter jag till Ensam mamma söker.

Finalen av Ensam mamma söker igår, vad tyckte ni? Grät ni också när Linda och Christian fick varandra? Jag satt som vanligt och snörvlade och torkade krokodiltårar. Det var så fint och just Linda har någonting extra, hon ser så passionerad och sensuell ut och så är det något speciellt med hennes ögon. Och så valde Emma precis rätt tycker jag. Nu ska jag titta på extraavsnittet där man får se vad som faktiskt hände sedan. Kanske återkommer jag med mer Ensam mamma snack, senare.

Kramar.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tycker nästan de är samma sak varje säsong det är aldrig någon som finner den riktigt sanna kärleken. Här sitter man och hoppas höst efter höst på att någon mamma i programet ska bli lyckligt kär och att dom ska leva lyckliga i alla sina dagar men icket. Tror inte riktigt att de där sättet att dejta i tv är så framgångsrikt.

2010-11-30 @ 00:41:58
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: sanna, Leos mamma

jag tyckte verkligen att Emma valde rätt! :)

2010-11-30 @ 22:25:05
URL: http://saelma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0