It's been hurting all the way with you, Joanna.

Joline har feber. Vi har varit hemma och haft mysdag framför filmer. Hon har varit fullkomligt nöjd med att bara ligga i min famn och äta ost och kex. När hände det senast, att hon bara kunde ligga och njuta? Jag såg på Mamma, pappa, barn med henne sovandes i min famn. Började gråta alldeles för många gånger, men kärnfamiljen är verkligen min akilleshäl och det var många känslor som jag kunde identifiera mig med. Lycka, obeskrivlig kärlek, besvikelse, sorg, misstänksamhet, uppgivenhet, ilska.. Det är inte lätt att hålla ihop en relation. Jag beundrar er alla som kämpar på, som ger 100 % och som försöker hitta lösningar.

Jag tittade på Joline lite extra länge, när hon låg i min famn och konstaterade ännu en gång att jag bara känner enorm lycka och stolthet över att jag vågade stå upp för min graviditet och gå min egen väg. Hon är perfekt. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0