Hej igen.

Hej alla fina, otroliga läsare. Ni är verkligen GRYMMA!
Vilken miss av mig att länka fel. Jag har dock fått massvis
utav mejl som jag svarat på, och det är någon utav er
som kommenterat i senaste inläggets kommentarsfält men
inte fått svar - pröva att maila igen. Om inte länken funkar,
gå in från er egen, privata mail och skriv in den där.
Om det sedan inte skulle fungera att komma in på bloggen,
efter att jag spärrat den - maila mig igen så löser vi det.
För oss betyder det mycket att ni vill hänga på.

[email protected]


Kommentarer
Postat av: fian

jag vill läääääsa! Har vart med sen start och vill inte tvingas sluta följa er :(

2010-11-03 @ 02:05:50
URL: http://oneyearinboston.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0