Fredagkväll med kalorier och ballader.

Den här veckan har jag verkligen varit trött på vardagen. Det har känts som en kamp att ta mig iväg till jobbet och varje middagsdisk har varit fruktansvärd.. Ni kanske känner igen er? Jag känner mig trött och sliten, trots att jag sover ordentligt på nätterna. Därför var det så skönt när fredagen kom. Denna underbara fredag. Jag, My, Noomi, Joline och lillasyster Amelia har haft fredagsmys. Vi överdrev ordentligt med köp av kalorier. Idol är en given fredagsgrej, trots att det inte är speciellt bra längre. Ärligt talat har jag tröttnat lite på konceptet. Men kvällen var underbar och framförallt - ledig. Jag har luktat på Noomis bebishuvud och kramat om Joline lite extra och självklart haft bästis-tid med My. Vänner och familj är grejen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0