"Fåglarna älskar bakom molnen"




Mamma älskar dig. ♥

Joline fick somna i min säng inatt, mest för att jag tycker det är tråkigt att sova själv. Alla andra nätter, somnar hon så duktigt i sin egen säng någon gång mellan 19:00 och 20:00, så sover hon hela natten där och kommer in till mig på morgonen och väcker mig vid ca. 06:00, oftast innan min väckarklocka ringer. Men ikväll ligger hon i mitt sovrum omgiven av tända ljus och med Indianmusik i bakgrunden. Världens finaste.

Jag ringde till Josefine och fick världens energi-boost, så jag började städa köket och lyssnade samtidigt på Magnus Ugglas - Johnny the Rocker. Hann verkligen få mycket gjort under den där halvtimmen. Nu ligger jag i soffan och bara är. Det är något väldigt ovanligt men fantastiskt - att bara vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0