Så underbar lördag.


Det har varit en helt loveli lördag. Verkligen helt underbar! Jag har bara spenderat massvis utav kvalitetstid med Joline, vi har varit ute och njutit av det härliga vädret. Jag tog till och med en powernapp på gräsmattan.

My kom hem också och har varit med oss på promenad, lite shopping och glass i lekparken. Ikväll ska vi alla grilla här och då kommer även min pregovän.. Ja, hennes mage har blivit riktigt gullig och bebisen rör sig därinne. Det är så mysigt. Så coolt. Helt FAB! Jag har klappat på magen massvis utav gånger idag och pratat med bebisen. ♥

Nu ska vi grilla.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har inte My någon blogg? :)

2010-05-16 @ 02:14:50
Postat av: Caroline

Mys lördag!

2010-05-16 @ 10:00:01
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0