Pippi är lycka!






Joline har fått ett Pippihus, med Pippi Långstrump, Tommy, Annika, Lilla Gubben och Herr Nilsson. När hon öppnade paketen började hon hyperventilera och gapade med hela munnen, en sådan lycka! Sedan dess har hon suttit och lekt med sitt hus och sina figurer i timmar. Hon älskar det verkligen.. Jag har kollat på detta hus ett par gånger tidigare, men då har det alltid varit fel tillfälle att köpa med eller så har jag inte haft råd. Igår fick jag idén att köpa en liten valborgspresent, och det slutade med att jag kom hem med det här huset. Men det var värt pengarna, för hon leker verkligen fantasifullt med huset och verkar använda sig av saker från pippi-filmerna. Så FAB!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

WOW! Om man ändå hade haft en sånt när man var liten!

2010-05-01 @ 22:18:55
Postat av: Pernilla

Åhhh... va roligt att hon blev så glad över sin present!!!

2010-05-02 @ 20:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0