På cykeln.





Joline är så sjukt rolig just nu. Det är en riktigt rolig ålder, för vi börjar få en så häftig kontakt. Även om trotsåldern innebär väldigt mycket uppfostran och tråkiga duster, så är det FAB med den där "Lek-kompis-kontakten" som vi fått nu. Just precis nu ingår jag i en docklek. Jag behöver inte säga något, eller göra något, bara hålla i dockan och vagga lite. Det räcker. Vi har skrivit en inköpslista ihop också.. Jag rabblade upp alla saker som vi behövde köpa och frågade Joline om vi hade allting med på listan då svarade hon "Nej, inte glass". Och i förrgår när jag pratade med My i telefon så sade hon helt självmant "Hälsa till My" - så coolt. Det är nya grejer varje dag, vart lär hon sig allt?

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja visst är det underbart! Har haft barnbarnet i helgen och hon pratar så roligt. Dom är smarta dom små!

Hon blir 3 i augusti! Gullsnuttan!

Har bilder på min blogg idag.

2010-05-02 @ 22:30:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2417
Postat av: Cassandra

Åh, vad söt hon är! Skorna på fel fot med :)

Ha en trevlig vecka!

2010-05-02 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0