Mindre än minst.


Jag känner mig så jävla ynklig just nu. Beroende. Behövande. Vi var på RUSTA idag och jag hittade vanliga, vita tapeter och snygga fondväggar. Hittade även tavellister och en stor, rosa ryamatta till Jolines rum. De har verkligen allt man kan tänkas behöva på RUSTA. Sjukt bra affär!

MEN, jag kom hem tomhänt. När jag stod där med överbelamrad vagn, en sovande Joline som skrikit från och till hela dagen och alla dessa tapetrullar.. fick jag panik. Det var en sån växande klump av "nej, det här klarar jag inte" så jag lastade av alla fina saker i en stor hög bland trädgårdsmöblerna och ville helst utav allt bara sätta mig ner och gråta. Jag vill gråta så där hejdlöst mycket. Och bara ge upp. Det var längesedan jag kände mig så liten. Mindre än minst.

Nu känner jag mest såhär: Jag ger fan i att flytta.

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch vad jobbigt.. Men du klarar detta!

2010-05-03 @ 21:12:53
Postat av: Anonym

Ehm, hur mår du egentligen? På sista tiden har du beskrivit dig själv som väldigt ostabil i bloggen.

2010-05-03 @ 21:22:53
Postat av: Janni - Nybliven mamma <3

Tack så mycket, hon är sååå underbart! Gud vad man ska mysa nu, tiden går säkert så fort! hoppas allt är bra med er?`Kramar

2010-05-03 @ 21:34:17
URL: http://jhfashion.blogg.se/
Postat av: Lowas mamma

det kanske har varit lite väl mycket i dag? med tanke på morgonen?.. hoppas det blir en bättre dag imorrn. Det kommer ordna sig med flytten!



Styrkekramar

2010-05-03 @ 22:23:37
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: felicia

Många styrkekramar <3

2010-05-03 @ 22:26:55
Postat av: denice

man kan inte alltid vara stark!



Rusta ska man inte handla på. Det är en sekt som äger kedjan, USCH!!

2010-05-04 @ 08:26:46
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: T

nej det gör du ger inte fan i det jasmine. kämpa nu för snart är det värt det. gråt ut och ta nya andetag!

2010-05-04 @ 14:37:20
Postat av: Mikaela - Mamma till nova

Nu har jag startat min första tävling i samarbete med Namnnappen! Du kan tävla om ett valfritt paket namnnappar.



Kom gärna in och delta!



http://jagochmindotternova.blogg.se/2010/may/tavling-for-er-namnnappar.html

2010-05-04 @ 15:47:37
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/
Postat av: Connie Hansen

Kämpa på,DU är en sådan duktig mamma..Detta klarar du/ Många kramar till dig...

2010-05-04 @ 19:11:09
Postat av: elin

Alla känner så ibland.



Men helt ärligt, du kanske ska sänka kraven lite. Måste du tapetsera om? Måste du ha tavlor på väggarna redan första veckan? Ett hem är ett hem oavsett inredning. Har ni bara säng, soffa och köksbord klarar ni er. Låt piffandet och fixandet vara ett projekt som tar tid istället. Ny matta ena månaden, tavlor nästa osv. Joline kommer att trivas bara du är lugn och trygg.



Tag hand om dig <3

2010-05-04 @ 19:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0