Jag väntar på ett "flytt team" från heaven.


Jag sitter här. Joline sitter bredvid. Hon äter vindruvor och ser allmänt exotisk ut. Hon påpekar gång på gång att mamma är tokig som har färg i pannan, håret, på näsan, fingrarna, armarna, benen.. Ja, ni förstår. Ja, det suger att mamma har all den här färgen överallt, men that's life tänker mamman. Imorse tänkte mamman ta tag i situationen igen och fortsätta "projekt målning", men då slutade det med att hon låg raklång på golvet och lyssnade på "love hurts" och bara stirrade i taket. Inte helt okej!

Jag förväntar mig nu att ett "flytt team" från heaven ska komma till. Om jag själv får kombinera detta team så kommer Johnny och Mathias från RoomService och deras balla inredare Frida. Tillsammans med dem kommer Nordman och sjunger sånger med sin otroliga röst. Och så Leila Lindholm med ljuvliga chokladpraliner och vackra cupcakes. Eller? Jag sitter kvar här i soffan. Joline sitter på golvet och hennes vindruvor är slut. Hon läser tidningen och skrattar åt mina vitprickiga fötter. När kommer hjälpen?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0