Inför ett dop

Doppresent.se hittar man otroligt fina doppresenter och fantastiska dopklänningar. Jag var inget big fan av internetshopping när Joline var bebis men har blivit kär i det enorma utbud av barnsaker som finns på nätet idag.
Jag har nu blivit såld på sjömansklänningen och tycker att det vore coolt med "sjömanstema" på dopet, speciellt om det hålls på sommaren. Dessutom finns det massvis utav bra presenter, som jag gärna hade önskat mig om jag vetat att de funnits. Nu vet jag - så jag tipsar er!



Dopkort i rosa/blått för 39 kr styck.
Dessa och många fler hittar du HÄR



Den här underbara, fina dopklänningen
med sjömansstil som passar till både flicka/pojke
kostar 1595 kr. Den hittar du HÄR



Den här dopklänningen finns i ljusrosa och ljusblått,
med bomullstyg inuti och spets utanpå. Ljuvlig! 1095 kr.
Hittas HÄR.




Kommentarer
Postat av: Mia

Varsågod! :)



Jag tycker du verkar vara en härlig mamma som vill Jolines bästa. :) Att du sedan orkar med skola, jobb, hushåll och allt - ja det förstår jag inte.. :) Men det är riktigt starkt av dig!

2010-05-06 @ 16:26:15
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0