Gravid vän på vift!


Fina My är på Cypern. Och jag saknar henne så. Vi har skapat massa dagsrutiner tillsammans under jobb-veckorna, och utan dem känns det så tomt. Till exempel så går jag alltid hem till My efter att jag lämnat på dagis, äter en snabb lunch och sedan går vi tillsammans till bussen. På bussen hinner vi prata om allt och skratta massvis.. Vi har ju även börjat med en "laga-lunch-åt-varandra-varannan-dag" grej. Alltså får man en överraskning i matlådan varje dag. Smart va? Men nu är min pregovän på Cypern. Och jag sitter som besatt på internet och kollar alla fina bebissaker som jag vill beställa hem till hennes bebis som beräknas komma den 20 oktober. Jag ska köpa diinglisar, för det vet jag att hon önskat sig och Lundmyr Of Sweden kläder och... Ja, ni hör ju


Kommentarer
Postat av: R

Då skulle min bebis också ha kommit på exakt samma datum men jag fick missfall !



Grattis till my !

2010-05-08 @ 22:44:23
Postat av: Jasmine - mamma till Joline. <3

R: Jag beklagar verkligen sorgen. Jag vet att det är en oerhörd sorg. Kram på dig!

2010-05-08 @ 22:54:16
URL: http://langtarefterdig.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det är mest bilder som jag tycker är otäckt att lägga ut, och eftersom jag hade så mkt bilder på min förra blogg så kände jag att nu var det dags att låsa den och i den nya bloggen kommer jag inte lägga ut några bilder alls (på barnen). Vad har egentligen människor som inte ens känner oss för glädje av att titta på mina barn?



Visst bloggen var ett jätte bra sätt för min familj och släkt i södra sverige att hänga med i hur barnen växer och hur dom ser ut, men då kan jag lika gärna maila dem bilder. Man vet ju aldrig vart bilderna tar vägen, och vad som kan hända. Sen har dem ju inte själva fått välja om dom vill vara med eller inte. Men jag ska bevara bloggen som ett kärt minne. Oj vad många härliga minnen de finns där.



I den nya bloggen kommer dock barnen finnas med i text. Det går ju inte att undvika, barnen är ju min vardag :)



2010-05-08 @ 23:17:34
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: linda

Då är vi flera missfallstjejer här.. datumet du skrev första gången; 24 oktober, är när min lilla ängel skulle ha tittat ut 2007.



R, sorgen går inte över men det blir lättare med tiden. Jag lovar. Håll ut!

2010-05-09 @ 17:38:42
Postat av: Diana - Nybliven mamma ♥

Kommer snart fler tävlingar i bloggen! :0) Dessutom lite andra överraskningar så kika gärna in! Temahelgen är inte slut än... =) Hoppas att du haft en fin helg!

Kram

2010-05-09 @ 18:07:17
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0