Gosen, snutten och tutten!


Joline kom nyss till mig och sade att hon ville gå och sova. Hon hade redan hittat en tutte, men saknade sin gose och snutte. Snutten är densamma som den alltid har varit, en kaninfilt från "Dinglis" serien. Men gosen är något nytt, det är en nallebjörn som hon fått utav sin moster Amelia. När jag skulle lägga ner henne i sängen förklarade hon för mig att gosen skulle ligga bredvid henne på ena sidan och snutten på den andra. Sedan vände hon ryggen mot gosen och sade "sov så gott". Nu ligger hon inne i sängen med dessa tre sovsaker.

När Joline låg i magen köpte vi alla olika kanindinglisar. Hon hade både en stor dinglis, en liten dinglis, två stycken olika kaniner till vagnen, napphållare och speldosa. Det var mitt allra bästa köp. Hon älskade dessa dinglisar och har som sagt fortfarande en utav dem som sin "favvosnutte". HÄR hittar ni exempel på några olika dinglisar. På den här sidan finns inte några stora filtar, men det övriga sortimentet ser ni. Fina va? Och så passar de till båda könen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi köpte också dinglisar till Freija men det var inte så populärt. Dock är hennes NONNO väldigt populär en filt som har varit med enda sedan födseln. Hon har det jämt med sig och sover aldrig utan den.

2010-05-08 @ 13:41:02
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0