Flyttkaos.

Jag måste ju erkänna att det går sådär med den här planerade flytten. Lägenheten blev min den 1 maj, men jag har fortfarande inte en enda sak eller möbel där. Andledningen till det är att jag har kämpat med målning och fondväggar, i både mitt och Jolines sovrum samt köket. Och då har jag vardagsrummet kvar, där det ska tapetseras. På veckorna har jag noll tid, eftersom att jag spenderar förmiddagarna med Joline och jobbar sedan till sena kvällar. Är helt tom på energi. Och på helgerna, när jag är ledig, då jobbar Andreas så Joline är hos mig och det är svårt att ordna och flytta när hon är med då hon är superaktiv just nu. Dessutom försvåras allt när jag varken har bil eller körkort, så jag kan inte göra någonting självständigt när jag har någon timme över, för då måste jag vänta in någon som kan hjälpa mig och då blir jag automatiskt beroende av andra. Överlag så ändrar jag mig varannan dag över huruvida jag vill flytta till den här lägenheten eller inte, det känns så kaos.. alldeles för mycket.





Kommentarer
Postat av: Jo

Du är duktig och stark, kom ihåg det! Ville bara säga det :-)

2010-05-18 @ 10:52:55
URL: http://dontthinkyouknowme.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0