Ännu en måndag!!!

Godmorgon! Nu är det dags att gå till dagis i regnet. Och sen jobbet.

 

 


Kommentarer
Postat av: Jolines mormor

Mina fina tjejer <3 så kul att få låna Joline i eftermiddag, är så stolt över er & äöskar er mest av allt!!!

2010-05-11 @ 13:25:31
Postat av: Erika

Hej Jasmine! Vore jättetacksam om du kunde svara på en fråga jag har;

Jag undrar vad man får för bidrag efter man har fått barn? Jag går fortfarande i gymnasiet och har alltså inte haft något jobb tidigare. Har man ändå rätt till föräldrapenning? Får man något mer bidrag än isåfall föräldrapenning och barnbidrag? Hur fick du det att gå ihop med lägenhetshyra också, bostadsbidrag?

Kram, Erika

2010-05-11 @ 20:43:24
Postat av: janni - nybliven mamma <3

aw så söta bilder.. Ja denna jevla mjölkstockning.. Har ju legat inne och fått antibiotika för jag svimmade nästan hemma så dom tyckte det var bäst att jag kom till sjukhuset och då hade jag JÄTTE hög sänka.. men nu börjar det ge med sig..



usch hur stod du ut i 10 dagar så sjuk..

Hur mår ni? hur går med med flytt och allt? kramar

2010-05-13 @ 15:33:27
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0