Du gör min dag.


Det är underbart väder ute. Det känns nästan som att vara nykär, såhär när sommaren kommer. Men tyvärr hinner jag inte njuta så mycket eftersom att jag jobbar inomhus mellan 13-21 varje dag. Det är lite ångestframkallande att sitta instängd högst upp i ett hus, utan att få ha öppna fönster, när himlen är klarblå och solen skiner. Längtar oerhört efter semestern nu. Och sköna, långa dagar i lekparker och på stranden med goda matsäcker tillsammans med Joline.

Igår köpte jag en rosa, bebisfilt med Hello Kitty tryck samt en pyjamas med Hello Kitty, båda från H&M till Mys lilla bebis. Så himla mysigt att strosa runt och titta bland alla pyttesmå, ljuvliga kläder. Jag längtar!

Jobb nu.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Har my kollat kön på bebis? isf, gjorde hon det vid rutinultraljud eller vid ett annat tillfälle ? kramar

2010-06-03 @ 12:08:19
Postat av: G

http://www.tradera.com/Silverfargat-halsband-fjaril-auktion_240304_113839886#auctionInfoTab_aTabObject



Sött halsband till flicka :)

2010-06-03 @ 13:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0