Vaselin och "Handen som gungar vaggan"!



Vaselin är min grej. Och borde vara allas grej. Har hittat en ny älskling i den där gula burken med grön text. Jag använder vaselin på läpparna ungefär 3000 gånger för mycket varje dag, samt på ögonen när jag ska sova och på alla torra ställen på huden. Så jag vill uppmana alla läsare som saknar denna loveli accesoar att införskaffa en genast, för ni kommer att förälskas. JAG LOVAR!

Nu blir det att krypa ner under täcket och kolla på "Handen som gungar vaggan" (På Engelska heter den The hand that rocks the cradle..) En superbra film som är otroligt otäck och hårresande. Se den om ni missat den, det är ytterligare ett tips från mig.

Förövrigt Godnatt Sweethearts!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hejsan!

Kul att du uppdaaterar igen och vad stor Joline har blivit :) Hon är gudomlig!



Har du och Andreas hittat tillbaka till varandra eller firar ni jul tillsammans för Jolines skull (vilket de än är har hon isf två superföräldrar som sätter henne i första hand)



God fortsättning och lycka till i skolan!

2010-01-09 @ 10:17:38
Postat av: tina

vaselin är inte bra att ha på läpparna för att de håller inte så länge. de är petrulatum i de eller hur de stavas, det är de som gör att man blir beroende ;) så ett tips är att köpa ett lypsyl som inte har petrulatum i sig ;)

2010-01-09 @ 12:42:03
URL: http://trollungee.blogg.se/
Postat av: Marie

Kul att du uppdaterar igen :)

2010-01-09 @ 14:57:05
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Snälla, snälla Jasmine kan du svara på hur mkt du betalade för alla ingrediener till smörgåstårtorna? Vad blev de för slutsumma? Tänkte själv göra smörgåstårta till mina födelsedag nästa lördag. Kram!

2010-01-09 @ 17:41:26
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: karoue

Oooh den filmen är ju jättebra. men jag hittar inte var man kan ladda ner den, vet du någonstans???

2010-01-10 @ 00:24:51
Postat av: t

Vaselin torkar ju jättefort så man blir ännu torrare än innan :p

men burken räcker länge! ;)

2010-01-11 @ 15:59:09
Postat av: Natha.

Akta dig lite för vaselin, har flera kompisar som använt det och fått lätt skäggväxt! Tydligen finns det någon medel i det som främjar hårväxt. Men det funkar ju bra att använda ibland :) Har du provat Idomin? Minst lika bra och ger ingen "skäggväxt" :P Ha det bra!

2010-01-11 @ 16:15:03
URL: http://nathaliebuller.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså vaselin är bara fett det återfuktar inte och det kloggar huden så ha det inte på andra ställen än läppar för huden kan inte andas där du har det. Det är alltså inte en återfuktare utan bara som ett glidmedel/tjock olja

2010-01-13 @ 14:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0