The Road, varma mackor & the.


Joline ska bjuda på glass på dagis imorgon, för att fira hennes tvåårsdag i efterskott. Ikväll ville hon lägga sig frivilligt och det sista hon sade innan jag gick ut ur rummet var "ta med glass, dagis, jag". Hon är så medveten om allt som händer.

Hon pratar fortfarande om sin Pippi-tårta med hästen och apan och hon nämner tomten ibland. Idag sade hon "flyga planet" eftersom att vi pratat om att vi ska göra det på onsdag. Det är så himla coolt att hon kan minnas saker. Hon lär sig nya ord varje dag och kan säga nästan allt. Jag älskar tvåårsåldern - alla konversationer och hur enkelt det är att plötsligt kunna kommunicera på riktigt.

Nu ska vi kolla på filmen The road och äta varma mackor & dricka the. Mys! ♥

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja visst är det underbart! Min lilla Snutta har ett fantastiskt bra minne, hon kommer ihåg namn på personer och djur som hon träffat!

2010-01-15 @ 08:03:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/guldfiskmormor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0