Taggad inför nya utmaningar!


Jag var precis på komvux. Fick mitt schema för vårterminen och hade samtal med min handledare. Allt känns så kanon nu, jag är verkligen taggad inför en nystart. Jag har saknat så att plugga, tänka, skriva, reflektera, diskutera, ha mål och uppgifter.. Det ska bli så skönt att få komma igång och känna att jag har uppgifter att sköta - att jag har någonting viktigt att uträtta. De senaste månaderna har jag känt mig så rotlös och obetydlig. Nu har det där jävlaranammat som ni känner till hos mig, kommit tillbaka! Så det är dags att sätta igång - mot slutmålet - än en gång. Det har varit några motgångar på vägen, men de har gjort mig starkare. Jag tänker klara det här, även om jag går min egen väg!

På måndag börjar jag.
Nu ska jag köpa en ball kalender! ♥


Kommentarer
Postat av: malin

låter bra det! lycka till med allt :) kram

2010-01-07 @ 13:27:19
URL: http://malllaballla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0