Konsum kan vara döden.


Jag och Joline gick hem till mamma för att packa klart väskorna. Sedan gick vi till konsum och jag lät Joline dra sin egen rosa, nalleväska. Hon blev glad, stolt och supernöjd. Vi gick in på konsum - än så länge är allt lungt. MEN där inne blir det katastrof. Joline drog i en pippiväska och fyllde den med leksaksmobiler. Hon sprang ifrån mig. Tog ett bett på vardera av 10 äpplen. Slängde sig på golvet = gallskrik x3.. När vi äntligen kom till kassan fungerade inte mitt kort. Genomsvettig, högröd förklarar jag att jag helt enkelt får gå hem och hämta kontanter. Som tur är möter vi mormor utanför konsum och hon har kontanter i plånboken så vi får gå in och betala. Slutligen kom vi hem, med resväskan, barnet, vagnen, konsumpåsen och allt annat. Min slutsats av detta är att konsum kan vara döden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Det där med bett på äpplen snabbt som ögat känner jag igen :-)

2010-01-19 @ 19:45:18
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Haha de låter preciiis som mina två besök på Konsum med Freija idag! Så sjukt haha.

2010-01-19 @ 21:10:56
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0