Första halvan av julafton 2009!




Julgranen 2009!



Jag hittade en jätte julgranskula bland pyntet..



Här är sanningen om min mage. Haha, den är full med julgodis och ingen
bebis som det ser ut. :-)



Julskinkan.



Joline somnade tidigt kvällen före julafton.. ♥



Joline fick välja paket under granen och öppna när hon vaknade på
morgonen. Det första paketet innehöll julaftonskläder..



Vi gjorde succé med denna docka som både kan sitta, krypa, prata
och gå. Snacka om schysta päääääron!!



Ser ni hennes min? Den här dockan var en "Aha upplevelse"..



.. Återigen, dockan var bäst!



Joline fick denna Hello Killy dress!



Julaftonskläder..



Joline fick även denna Tool-box med massa pysselsaker. :-)



Julaftonsmys i soffan, med film och fruktfat.



Vi poserar.

 

Finast i världen. Vår älsklingstjej!



Joline är redo att åka till mormor & moster för paketöppning där.
Här iklädd tomtaluva och stickad tröja. Mys!



Sen julfrukost hemma hos mamma.



Julklappsöppning..



Jag fick snygga underkläder!



.. Och ännu snyggare!



Parfymen som jag önskat mig. Nu doftar jag äpple!



Jag posar vid julgranen!



Glassmys framför granen med moster Amelia.



Joline fick en spjälsäng till dockan från "New born baby".



Sött pyjamaskit från Hello Kitty.. samt många, många fler julklappar!




Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag gillar din blogg skarpt är inne i den varje dag, måste bara säga att jag avgudas utav dej du är en ensamstående mamma och klarar de alldelles utmärkt, fortsätt me ddet o va stark. kika gärna på min blogg med jag är oxå en ung mamma till sonen adriano

2010-01-08 @ 15:53:33
URL: http://adrianoo.blogg.se/
Postat av: fian

Oj, hur kan magen bli så stor av enbart mat & godis? :P

2010-01-08 @ 15:58:33
URL: http://rosaconverse.devote.se
Postat av: Anonym

2010-01-08 @ 16:07:06
Postat av: Anonym

vet du vart underkläderna kommer ifrån? himla fina!

2010-01-08 @ 16:07:45
Postat av: Mia

Jag tycker mig ana mycket "vi" i dina texter :) Är det nåt på gång mellan dig och Jolines pappa igen?

2010-01-08 @ 17:11:08
Postat av: M

Gud vad söt amelia är!

hon kommer bli en riktig pang brud!

2010-01-09 @ 11:11:31
Postat av: Mia

Ja, mycket "vi". Om det nu betyder något vet jag inte. Men hoppas du mår bra hur som helst :)

2010-01-10 @ 00:29:06
URL: http://busbananenmia.blogg.se/
Postat av: sofia

Gud va söt hon är och va glad hon såg ut att vara över dockan :) herregud va lik hon är andreas förresten!

2010-01-10 @ 16:48:34
URL: http://itbecomesyou.blogg.se/
Postat av: sara

va fin blogg du har, va fin tunikan var som du hade på dig på julafton =) vilken affär kommer dem ifrån?

2010-01-14 @ 10:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0