En dag på Gustavsvik med världens ballaste tvååring!


Idag har vi haft en toppendag tillsammans med My och hennes pojkvän. Igår bestämde vi att vi skulle hitta på något skoj, antingen lek&buslandet eller Gustavsvik. Vi bestämde oss för Gustavsvik! Det blev tredje gången som Joline är på badhus. Det har inte blivit oftare eftersom att hon hatar att duscha hemma, så vi har antagit att hon inte är så förtjust i vatten. MEN, ack så fel vi haft och vilken succé det blev!

Joline har badat konstant och inte gråtit eller gnällt en enda gång. Hon sprang från pool till pool och åkte alla vattenrutchkanor som fanns. Hon åkte till och med dem som är för äldre barn och vuxna och tyckte att det var jättekul. Hon hamnade under vattnet massvis med gånger, men det skrämde henne inte, utan tvärtom så skrattade hon och skrek "mera, mera...".

Det var så roligt att hon uppskattade det, så det dröjer inte länge innan vi åker och badar igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Tack för svaret. Låter som ni har haft en toppen dag.

2010-01-09 @ 21:59:38
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Mia

Låter som en lyckad dag! Jag var faktiskt på Gustavsvik för några veckor sen och tänkte på dig. Tänkte "Ååh tänk om dem är här, vågar jag hälsa då!?" Hihi var värsta spänd ;P

2010-01-10 @ 00:32:14
URL: http://busbananenmia.blogg.se/
Postat av: maria

hej!

jag har följt din blogg sen, oj jag vet inte.

LÄNGE!

Du & spiderchick är de mammabloggar som jag följer stenhårt, & jag måste säga att Joline är en av de sötaste barnen jag någonsin sett! :)

Jag har ganska nyss själv blivit gravid med min underbara sambo, det tog ett år innan det var vår tur men åh så välkommet det är!

jag gick in i vecka 18 igår & har fortfarande inte känt någon som helst fosterrörelse,

så jag är helt enkelt nyfiken på när du kände Joline första gången där i magen? :)



Ta hand om er & kom ihåg att du är en så otroligt stark & modig kvinna som jag & många andra ser upp till!



Kramar från mig & bebisen i magen

2010-01-10 @ 17:34:08
URL: http://marythemamster.blogg.se/
Postat av: ellis

Är du och andreas tillsammans igen? :) och är det inget mellan dig och han som var brandman längre?



kramar

2010-01-11 @ 00:39:32
Postat av: Anonym

Vi saknar dina inlägg om er vardag...:)

2010-01-11 @ 21:21:13
Postat av: Tova

Åh, dit ville jag alltid som barn. Gustavsvik verkade vara himmelriket på jorden ;)



Men nu får jag ju snart själv barn, och det lär väl bli tillfällen i framtiden man kan åka dit. :D

Kramar!

2010-01-11 @ 21:33:11
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0