Min ängel.




Igår satte My i löshår på mig som jag beställt från en sida som heter Taj Mahal.
I början gjorde det så ont att jag satt och skrek och sprattlade - jag hann ångra
mig både en och femton gånger innan det var klart. Dock blev jag supernöjd när
det äntligen var klart förutom att det ser knasigt ut just nu när färgen på löshåret
är mycket ljusare än färgen i mitt naturliga hår. Det ska jag styra upp ikväll.

I natt sov jag i Rockhammar tillsammans med My och åkte hem idag för att hämta
Joline på dagis. Nu är vi hemma och jag ska leka med dockor och kanske baka någonting
med henne. ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan.. Vill du berätta lite mer om ditt hår? längd färg kostar? hur mycket hår?

2010-02-18 @ 22:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0