Jag och Mysan, the top chefs.






Jag och My är väldigt matglada. Här om veckan, innan vi skulle gå ut
och dansa järnet - gjorde vi Sveriges godaste bakade potatis. Massa
ost, persiljesmör, vitlökssmör, vitlöksbröd, fetaost, rom, kräftstjärtar,
grönsaker och skagenröra. Ljuvliga. Lagade med kärlek.

Senare åkte vi till Frimis för att dansa. Jag hade med mig väskan som ni
ser på bilden ovan. Garderobkillen på Frimis hatar mig, för att jag alltid
har med mig hockeytrunkar (Ja, det är så han uttrycker sig!). Denna gång
ville han föreviga oss på en bild med min enorma väska.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Jag har följt din blogg under en väldigt lång tid och beundras över din styrka och målmedvetenhet. Kom ihåg att det är styrka att kunna erkänna för sig själv att ''nu mår jag inte bra''! Jag tycker helt enkelt du verkar vara en klok människa och mamma. Jag har länge tänkt att jag ska skriva och berätta det men det har känts lite märkligt att skriva till någon långt borta någonstans. Jag tyckte det var så roligt att du nämnde Frimis i inlägget ovan eftersom jag precis flyttat till Örebro för universitetsstudier och plötsligt kändes det lättare att skriva ner vad jag tycker. Haha! Vilken knasig text det här blev. Hoppas dock du förstår vad jag menar :) Fortsätt simma, fortsätt simma :)

2010-02-17 @ 08:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0