En underbar helg!


I fredags var jag och Josefine ute och dansade. Befriande. En riktig energiboost. En underbar kväll som gav mig hur mycket som helst. Vi är en så jävla bra kombo, helt enkelt. ♥

I lördags var jag och Joline hemma och bara mös framför "Tjorven, Båtsman och Moses", sedan kom My och vi gick och käkade lunch. Joline kallar My för "Muuuuuu" så det låter väldigt roligt när hon ropar på henne. På eftermidddagen gick vi och handlade grejer till vår trerättermiddag som vi skulle ha på kvällen. Till förrätt åt vi skagentoast, till varmrätt kycklinggryta och potatiskroketter och till efterrätt glass, smält choklad och olika exotiska frukter. Vi kollade såklart på Melodifestivalen. Programledarna var fruktansvärt dåliga. Jenny Silver gjorde bort sig totalt med sin katastrofdans. Linda Pritchard var suverän, jag minns fortfarande hennes låt. Slutligen gick ju Ola och Salem al Fakir vidare. Salem var rent ut sagt riktigt dålig. Det är vårt betyg av kvällen.

Igår åkte vi till lek&buslandet med Joline. Först var hon väldigt försiktig och blyg, men efter ett tag kom hon igång och vi lekte ordentligt. Vi var helt klart mest crazy på hela lek och buslandet.

Nu är det måndag. Slut på fredags, lördags och söndagsmys. Jag är i skolan.
Ska skriva ett summary på "Of Mice and Men" av John Steinbeck.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Mer bilder från semstern!! =)

2010-02-09 @ 13:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0