Det blev inga leggins.. MEN!


Jag hade bara 500 kr på kontot upptäckte jag när vi kommit in till Marieberg. Joline var kvar hemma hos mamma, för vi åkte in så sent. Först köpte jag smink (foundation, puder, rouge, läppglans) samt stylingprylar till håret. Detta var väldigt välbehövt då jag bara har gamla rester i min sminkväska. MEN, så gick vi ner till leksaksaffären och jag hittade ett dockskåp för lite mindre barn med figurer och tillbehör som kostade 500 kr. Joline har tittat på det här skåpet varje gång vi varit i affären så idag kände jag att jag bara måste köpa det där dockhuset. JOLINE BARA MÅSTE HA DET DÄR SKÅPET! Så jag gick helt enkelt in på H&M och bytte tillbaka allt jag köpt tidigare och fick pengarna tillbaka - så köpte jag dockhuset till Joline.

När vi kom hem sov snuttan, så hon hann inte öppna paketet. Det får hon göra imorgonbitti direkt när hon vaknar. Då ska vi även se på "Tjorven och Skrållan" en ny inhandlad film och äta lyxfrukost i soffan. Åh, vad jag älskar lediga helger. Åh, vad jag älskar min ljuvliga dotter! ♥



Just nu: GODIS och BECK - ANNONSMANNEN.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan!

Brukar läsa din blogg ibland, är själv ung förälder och har en dotter på 2 år.



Vad roligt med ett dockhus till din tjeja, vad var det för dockhus? Kan du inte lägga in en bild?

2010-02-19 @ 22:59:24
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så fin!

2010-02-20 @ 00:54:37
Postat av: Marie

Vilken härlig sak att göra! :)

2010-02-20 @ 11:50:14
Postat av: Anonym

Du måste va den bästa mamman ever

2010-02-21 @ 00:49:51
Postat av: Evylyn New York

Vad fint gjort av dig Jasmine :)

2010-02-22 @ 15:15:53
URL: http://evylynpettersson.blogg.se/
Postat av: Annie

Så gör bästa mammor =)

2010-02-24 @ 22:58:19
URL: http://annieeeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0