Ett år 2010.

Hej alla fantastiska läsare. Alla ni underbara människor som troget följer mina textuppdateringar, där jag skriver om mitt och Jolines liv. Det betyder mycket för oss att just NI finns där runt om i världen och skriver fina kommentarer och uppmuntrande ord. Vårt liv tillsammans är till 99 % av tiden alldeles ljuvligt, men så finns också de stunder när ryggsäcken är lite tyngre att bära - och då muntrar ni upp. Tack för det.

Året 2010 har varit ett omtumlande år, sett ur ett känslomässigt perspektiv. Jag har dock börjat vänja mig vid att det är så jag fungerar. Jag har mitt hjärta på utsidan av kroppen, och känner så starkt. Men detta år har sammanfattningsvis varit ett återhämtningsår från förra året, då jag och min ungdomskärlek Andreas separerade. Då jag tvingades ge upp bilden av kärnfamiljen som jag så länge längtat efter och som jag dessutom kämpade med själ och hjärta för. Jag tappade bort mig själv då och hamnade på noll - det har sedan tagit tid att återfå min harmoni och balans. Att hitta tillbaka till lugna, trygga och poetiska Jasmine. Till pyssliga hemmatjejen som faktiskt trivs ganska bra ensam. Det tog tid, men det här året fick jag tiden. Jag fick massvis utav tid med mitt älskade hjärta, fick ett jobb, flyttade till min 3:a där jag förövrigt fått väldigt fint.. Detta, och massa mer.

Det här året har också varit fantastiskt för att My har fått lilla Noomi, efterlängtade prinsessan. ♥

Till nästa år önskar jag vänner och familj LYCKA. Jag önskar er läsare att ni följer era drömmar och hjärtan, så att ni slutligen når dit ni vill oavsett om vägen känns oändlig. Jag önskar min dotter all världens kärlek och massvis utav kunskap. Jag ska göra mitt allra bästa för att vara en bra förebild för henne under 2011, och för resten utav våra liv. Jag älskar er vänner. Jag älskar er familj.

Mitt nyårslöfte handlar om att jag ska kriga. Och vinna. Och förlorar jag, ska jag resa mig och kriga igen. För jag tänker följa mitt hjärta och mina drömmar nu - tills jag når dit jag vill. Under den här tiden vill jag utvecklas och bli en bättre människa samt vara en närvarande och kärleksfull mamma. All kärlek. / Jasmine och Joline


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gott nytt år på er! :)

Kram

2011-01-01 @ 03:18:51
URL: http://emeliiiegrans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gott nytt år fina du :)

2011-01-01 @ 13:39:23
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0