Efter ett litet "break".


Ett försenat God Jul till er alla. Jag tog ett litet break från bloggen nu under julen. Det senaste ni hörde från mig var att jag grät över alla de saker jag inte hann med till julen - men det gick såklart över. När jag lade mig var det fullständig harmoni eftersom att jag fått "lätta" lite på trycket. Jag somnade med en good-feeling. Och så kom julafton. Världens finaste prinsessa kom och väckte mig efter en ovanligt lång sovmorgon. Vi smög tillbaka in på hennes rum och öppnade klapparna från julstrumpan - två stycken Lotta på Bråkmakargatan filmer, samt en tomteklänning att ha på julafton. Sedan åt vi frukost och öppnade fler julklappar, tittade på nya filmerna, sov lunch och därefter blev det mer julafton hos Gammelmormor och Gammelmorfar. Joline blev så glad av tomten, av alla julklappar, av all choklad och allt godis! Vi rockade loss bland papper och snören till Minnahs skiva med klassiker som Alone, Piece of my heart.. Det blev strålande såklart.

På kvällen när världens bästa tjej somnat, smög jag in och tittade på henne, pussade en gång extra och bara satt kvar en stund. Jag förstod då att jag hade lyckats. Trots tårar, för lite julgodis och noll julmusik.


Kommentarer
Postat av: nina

Du är grym!!

2010-12-30 @ 00:23:10
Postat av: Linda K.E

Låter som en hur mysig jul som helst ju.

<3 och du verkar vara en mysmamma!

2010-12-31 @ 10:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0