Joline sover länge.



Joline har börjat sova länge på morgonen. Ibland sover hon till och med så länge att jag måste ställa klockan. Det går inte längre att vara säker på att hon ska vakna klockan 6. För nu kan det hända, även om det inte händer så ofta, att hon sover till 8. Eller till och med 9. Det är första gången, sedan Joline föddes, som jag måste ställa en väckarklocka. Imorse kom hon upptassandes vid 9, och då satt jag och lyssande på ljudbok i köket. Man hör det där välbekanta, tassande ljudet och sedan får jag en varm och mysig kram! Bästa barn.


Kommentarer
Postat av: Elin

Låter helt underbart :)



Kunde du alltså förlita dig helt på att Joline skulle vakna innan 6, ända tills nu? :)

2010-08-04 @ 20:45:12
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0