Borta bra men hemma bäst.



Nu har vi kommit hem. Svettig. Trött. Joline har somnat i sin säng med alla sina gosedjur. Hon får knappt plats själv, men jag har lärt mig att det inte är någon idé att bråka om det. Hon får avgöra det själv, helt enkelt. Har städat hela lägenheten och tänt ljus. Får en sån där underbar "älskade hemma" känsla i kroppen. Mitt hem. Mitt trygga, rofyllda hem. Josefine kommer snart, och då ska vi har myspys kväll i soffan. Tills dess läser jag Lotta Thells roman "Kärleksbarn" och njuter av livet.


Kommentarer
Postat av: Ellen mamma till siri

Härligt med lite ljus:) Det är det bästa nu när hösten närmar sig!

2010-08-16 @ 21:56:34
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0