Sluta kommentera anonymt!


Jag är jätteglad för alla kommentarer här på bloggen. De visar på ett engagemang och ett intresse hos mina läsare. Dock är jag fruktansvärt trött på anonyma kommentarer. Jag lovar, jag bits inte! Ni, anonyma, kommer med påståenden hit & dit "du har en ny pojkvän" och "du sköter inte skolan längre", som om ni visste allting som händer och sker i mitt liv. Man lär inte känna mig genom att läsa min blogg, även om jag försöker förmedla en så bred bild som möjligt och vara mig själv. Jag svarar ärligt på de kommentarer med För och Efternamn, men de anonyma struntar jag i. Jag vet att ni som kommenterar anonymt är från Nora. Ni vet att jag vet vilka ni är om ni skriver era namn. Varför gör ni inte det? Jag blir inte arg, känner mig inte påhoppad och tänker inte "varför måste de bry sig?". Jag har själv valt och väljer varje dag att offentliggöra en del av mitt privatliv och förväntar mig inget annat är funderingar och åsikter kring det jag skriver, men snälla, sluta kommentera anonymt!


Kommentarer
Postat av: Emelie Gille

okej, nu provar jag med att skriva för och efternamn för på mina tidigare kommentarer har du inte svarat. Jag heter emelie och är från stockholm, är 19 år och bor ihop med min pojkvän sen ca ett halvår tillbaks! ja har jätte mycket ja vill prata med dig om och du berör mig så enormt med de du skriver. eftersom ja inte har någon blogg så skriver ja min mail adress som du kan svara till.

bamsekram från emelie gille i stockholm!:)

[email protected]

2009-09-28 @ 11:28:19
Postat av: linn

hejsan !:)

jag skulle jättegärna vilja intervjua dig om du går med på det?

jag gör ett projektarbete om tonårsgraviditeter ;)

kram Linn

linnsiie.blogg.se

2009-09-28 @ 14:24:20
URL: http://linnsiie.blogg.se/
Postat av: Carro med bebis i magen ♥

Har ni några söta namnförslag på vad våran lilla bebis skulle kunna heta? :)

Kommentera i min blogg :)

Kram ♥

2009-09-28 @ 16:31:45
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Tessa

Mysig blogg du har!



Kika gärna i min smyckesblog.. :-)

2009-09-29 @ 12:36:43
URL: http://madebyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0