Min handväska... katastrof!

Josefine har alltid sagt "Jasmine, din rygg kommer bli sne, för du går med din tunga handväska på höger axel varje dag, 24/7.. " Och mycket riktigt! Vad har hänt? Jag har fått världens ryggvärk på höger sida och lutar höger axel mer en vänster. Jag har blivit sne! Sne pågrund av att min accesoar är alldeles för prackad med skit, som jag aldrig behöver. Allt det här finns i min handväska just nu:

- En tröja
- En svart kofta
- En jeansjacka
- Svarta jeans
- Gråa mjukisbyxor
- Rosa linne
- Plånbok
- Svart tröja
- Boken "Bedragen" Av Katerina Janouch
- Ett ämnesblock
- En Naturkunskap A bok
- En svart mapp med löspapper
- Smink
- Mobil
- Två laddare
- Digitalkamera
- Två halsband
- Ringblommesalva
- Äppelskrutt?
- En libero up&go blöja
- Våtservetter
- Hårklämma


Kommentarer
Postat av: Diana

Ha ha ha, jag tror jag dör. asg

Vad roligt det va att läsa inlägget, jag fick en sån komisk bild framför mig. :)



Hur stor är din väska egentligen?? :/

Men visst vi tjejer har överlag för mycket i våra väskor. :)

2009-09-15 @ 15:33:32
URL: http://missdq.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför halva garderoben i HANDVÄSKAN?

2009-09-15 @ 18:18:02
Postat av: Pixie93

räcker det inte med en tröja:O?!?! herregud, att du klarar av o bära omkring på det där hela tiden.

2009-09-15 @ 23:14:19
Postat av: Carolin

hahaha omg!!!!! jag känner sååååå igen mig! är också ung mamma som har halva garderoben + lite till i väskan :D

2009-09-16 @ 10:52:01
Postat av: Michaela

Trevligt att ha dig tillbaka :) Du är omtyckt och din vardag är härlig och inspererande att läsa om!! Både du och joline är så härliga och du gör ett superbra jobb med både skola, joline och ditt vardagliga liv. Lite kaos och ostruktur får man räkna med som ensamstående med en 1,5åring...du klarar det ötroligt bra och bättre än många andra skulle gjort :) keep up the good work girl ;) Med din otroliga personlighet och enorma vilja, plus din inpererande livsglädje kan du flytta berg! Du kan bli ALLT du önskar och jag tror du har ett fantastiskt liv framför dig tillsammans med joline och många andra människor du kommer möta på vägen. Glöm aldrig hur otrolig du är!



//Michaela

2009-09-16 @ 11:04:11
Postat av: Linnea

Hej,

tänkte bara fråga om inte Andreas har någon blogg? Har för mig att jag läst för väldigt längesedan att han också ville starta en... Kram

2009-09-16 @ 18:37:08
Postat av: Emma

Haha får man inte se en bild på väskan? Den måste ju vara stor!

2009-09-16 @ 19:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0