Inte utan min docka.


Klockan 15:00 ska jag hämta Joline på dagis. Vi ska ta med oss matsäck och gå på långpromenad med dockan & dockvagnen och mata ankorna. Joline är en riktig, liten "dockmamma", precis som jag var när jag var liten. Dockan och dockvagnen är de enda leksakerna hon leker med. Hon har hur mycket leksaker som helst men det är ingenting annat som just nu är intressant. Hon bär dockan på armen och pussar, sjunger och klappar på henne. När Joline ska sova nattar hon dockan först och sätter fingret på sina läppar och säger "schyy" åt mig. Hennes docka får ny blöja och pyjamas och kvällsvälling. Dockan sitter i hennes knä när vi åker vagn till dagis. Dockan är allt! :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va gulligt! Lilla Joline har blivit stor tjej nu! Markus blir bara större och större, han älskar sin minifotboll, det är hans favorit

2009-09-29 @ 18:26:52
URL: http://famasling.blogg.se/
Postat av: Felicia Hammarström

Är det sant att du har en ny pojkvän? :)

2009-09-29 @ 21:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0