Det känns att jag lever, varje minut.


Högen växer och växer.. och det betyder att det är extremt mycket i skolan just nu. Som vanligt, låter jag mig luras och tänker "gud vad lite skolarbete" och "det här kommer bli lungt, ingen fara, jag lägger till några kurser till" men sedan säger det PANG! och allting kommer samtidigt. Och jag borde egentligen vara rutinerad nu, men det är varken mitt förnamn eller efternamn. Jag heter snarare Oorganiserad i förnamn, slarvig i mellannamn och Dålig-på-att-planera-tid i efternamn. Just nu har jag massa prov, inlämningsuppgifter, läxor, sidor att läsa och hemprov. På toppen av allt det här är jag omotiverad och trött. Min energireserv har varit slut ett tag så vad jag går på för resurser nu, vet jag faktiskt inte. Det här inlägget blir bara negativare och negativare men det förmedlar också min sinnesstämning väldigt bra. Jag är på väg ner i en nedåtgående spiral..

Ingen behöver tvivla på att jag känner att jag lever. Tro mig, det känns. Varenda jävla minut.


Kommentarer
Postat av: Felicia

usch jag känner igen det där.. kämpa på och lycka till. kram

2009-09-30 @ 17:04:12
Postat av: Matilda

Kom igen Jasmine! Du är grym.. :)

2009-09-30 @ 17:11:26
Postat av: Anonym

Tycker det är fint och modigt att du vågar visa upp dina även lite svagare stunder. De flesta som läser din blogg vill dig bara väl och de andra kan vi bara strunta i.



Bryt ihop om det behövs, ta dig uppåt och kämpa på, det kommer bättre stunder. Kramar! /Marielle

2009-09-30 @ 18:05:27
Postat av: Caroline.

Kämpa på nu gumman, du är så otroligt duktig.

2009-09-30 @ 21:35:40
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Jolines mormor

Ibland måste man ner på botten för att nå upp till toppen.....

men försök att se allt bra som du har i dítt liv & kämpa på Jasmine.... snart kommer "räkmackan" igen =) Love/mamma

2009-10-03 @ 02:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0