Allt handlar om god planering!



Varför lär jag mig aldrig? Varför har jag inte, efter nästan två år av studier med litet barn, lärt mig hur jag ska strukturera upp min tillvaro och ha ordning&reda? Jag är helt enkelt värdelös på att hålla ordning på papper, block, böcker osv.. Varje år, de senaste 5 åren, har jag köpt en kalender. I början av terminen är jag väldigt duktig och tar med mig kalendern, skriver små notiser i den, dagboksanteckingar, "att göra listor", men efter några veckor händer alltid samma sak: Jag åker till skolan, utan schema & kalender! Hur lyckas ni andra?



My & jag på min 18års dag!


Kommentarer
Postat av: Carro

Dags för frågestund på min blogg :)

2009-09-15 @ 10:38:11
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kanske koncentrerar dig för mkt på att vara "duktig kalender förare", och så överengagerar du dig i den? Jag har alltid köpt Burde's kalender "business", älskar den! Men jag måste ha med mig den hela tiden annars får jag en sån där jobbig känsla hela tiden att jag glömmer nåt viktigt

2009-09-17 @ 10:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0