Pluggfanatiskt freak!!!



Sitter i skolan just nu. Som vanligt innan ett prov var jag galet nervös. Bet ner mina naglar så långt det gick. Stampade med fötterna. Började tänka att "nu, nu är det kört med hela framtiden" och skickade hysteriska sms till mina vänner. :-) Naturkunskap A.. prov.. och jag hade verkligen inte pluggat i närheten av så mycket som jag borde ha gjort. MEN jag fixade det! Provet gick bra. Kanske inte överdriver skibra men jag skrapar nog ihop ett mvg trots allt. Nervositeten höll på att knäcka mig - igen. Och såklart svettades jag i otroliga mängder över faktumet att jag inte kunde läsa hela kapitlet utantill i sömnen. Jag må vara ett pluggfanatiskt freak med galna krav på mig själv, men jag är fantastiskt stolt över min hjärna och diggar den stenmycket för när det väl gäller - verkar den fixa det mesta.

Woho! Cred till mig!


Kommentarer
Postat av: L

Gick kanske inte jätte bra men skrapar nog ihop ett mvg ändå? OK. Lät ju inte ett dugg konstigt lr självsäkert...om man får ett mvg är väll d hur bra som helst? Vissa andra får bara G fast dom pluggar och pluggar...

2009-10-08 @ 13:00:09
Postat av: Mother, Married &Twenty

Bra jobbat!

2009-10-08 @ 14:31:26
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: elin

Till L:



Alla har olika förutsättningar. Det är väl bra att Jasmine ställer krav på sig själv utefter sin egen förmåga. Hon vet att hon kan få MVG och då är det klart att hon siktar på det.



Andra har svårare för skolan och blir glada för ett G, inget konstigt alls.

2009-10-08 @ 18:04:13
Postat av: L

Till Elin : Ehm var väll inte direkt så jag menade? Och varför måste du svara på min kommentar? Om det är nån som ska svara så är d väll isåfall Jasmine eller?

Menade att det lät väldigt konstigt att skriva att de inte gick så bra, men lyckades nog få ihop ett mvg ändå. Meningen ser inte så korrekt ut.

2009-10-08 @ 20:02:48
Postat av: emma

håller med

2009-10-09 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0