Ingen soldat



Jolines "pappahelg" i helgen. Jag fick ha henne en dag extra, från igår till idag för jag tycker att vi fått så lite tid tillsammans den här veckan. Igår tog jag ledigt från skolan och Joline var hemma från dagis, så vi fick massa kvalitetstid tillsammans. ♥

.. Snart kommer mormor, morfar och gammelmormor hit och firar min lillasyster. Sedan ska Joline till Andreas och jag ska rymma iväg ett tag med (ni vet inte vem än!) och ikväll ska jag och My gå ut och träffa massa folk. Underbart! Har saknat My de senaste två veckorna då jag knappt inte träffat henne alls, för vi har båda börjat "toffla" som vi så vackert kallar det. Och det är ganska vackert också, faktiskt. :-)

En liten dagsupdate alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0