GRATTIS PAULINNE 18 ÅR!

Grattis finaste Paulinne ♥



Igår var jag hemma hos Paulinne med alla brudar och firade hennes 18års dag! Vi drack champagne, åt middag, åt en jävla god tårta, dansade, pratade, skrek och gapade och hade superkul! De andra skulle gå ut men jag följde inte med, utan blev hämtad utav världens finaste.. (Ni vet, han, Mr X) och idag är jag den enda utav tjejgänget som är i skolan. (Jag undrar varför?) I morgon eller ikväll kommer bilder från igår, det vill ni absolut inte missa!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Så jävla kul att du var med! DU är en partydrottning minsann:) hjärta oss <3

2009-10-08 @ 11:11:48
Postat av: Janpan

:D låter riktigt roligt :)

2009-10-08 @ 12:57:40
URL: http://litefresh.blogg.se/
Postat av: Linn

Hur kommer det sig att du tog bort inlägget där du presenterar Mr X? :)

2009-10-08 @ 13:58:47
URL: http://www.linnsann.com
Postat av: pauo

Det var skitkul!! gud vad kul att du är med min galenpanna<3:D

2009-10-08 @ 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0