Fick ytterligare en kommentar..



Vilken hatisk söndag! Det känns egentligen dumt att ägna ett helt inlägg åt er, som dagligen uppsöker vår blogg, men som uppenbarligen hatar oss, men det är bara för att visa upp vilka jävla idioter ni är.. Denna trevliga kommentar mottog jag idag kl 14:05 i ett äldre inlägg med bilder på mig. Jag tackar ödmjukast!

"Jasmine, ditt jävla äckel. Du klär dig som en jävla hora. Du är en äcklig, jävla hora. Du bryr dig inte ett dugg om Joline längre utan du bara knullar runt med massa olika jävla killar. Du verkar tro, på fullaste allvar, att någon tycker du är snygg????? Du ser fan utvecklingsstörd ut... Det finns inte någon kille i världen som skulle vilja sätta på dig även om du har en plastpåse på huvudet. Inte en enda jävel vill titta på dina äckliga jävla tuttar eller knulla din fitta som blivit förstörd när du födde din äckliga unge. Kul för henne att ha dig som morsa........låter du henne vara med när du knullar runt också? Patetiska luder!!!!!!!!!!!!"


Kommentarer
Postat av: jessica

jasmine snälla! at inte åt dig! folk som är avundsjuka finns överallt, men jag förstår verkligen att du blir sårad! vilket fruktansvärt inlägg! men tänk såhär, det är en människa med så fruktansvärt låg sjulvkänsla som skriver sådär, det är egentligen synd om personen! den är avundsjuk på att du klarar av allt så bra som mamma, vän, plugga, ta hand om hushållet, ja allt! denna person är säkert någon som bor hemma och inte har ett liv.

och att den skrev att ingen tycker du är snygg och att ingen skulle vilja sätta på dig så kan jag säga..



JAG TYCKER DU ÄR SKITSNYGG OCH HADE JAG VARIT KILLE SÅ HADE JAG INTE TACKAT NEJ TILL ATT HA DIG SOM FLICKVÄN OCH MAMMA TILL MITT BARN.

2009-10-04 @ 15:13:04
Postat av: Mother, Married &Twenty

Sådana patetiska människor är inte värda någon uppmärksamhet. Ta inte åt dig, du är jätte snygg!

Går det inte att blockera ip-nummer förresten?

2009-10-04 @ 15:23:45
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: sanna

Men herregud,, hur lågt kan folk sjunka? De är verkligen patetiska som skriver sånt. Skit i de för det de skriver är inte sant!

2009-10-04 @ 15:24:51
URL: http://leosmamma.blogg.se/
Postat av: Josephine

Så patetiskt. Hur långt får man gå? Ut med IPadresserna bara!

2009-10-04 @ 15:26:59
URL: http://josen.devote.se
Postat av: Cassandra

Usch, har de inget bättre för sig? Jag tycker du och Joline är jättefina!!Kramar från mig

2009-10-04 @ 15:33:06
Postat av: Carro'

Men fy fan vilken patetisk människa. Vad du än gör, TA INTE ÅT DIG!

Personen som skrev det där har uppenbarligen någon slags störning :S Det är äckligt!

Du verkar vara en jättebra mamma och Joline är skitsöt! :)

2009-10-04 @ 15:34:17
URL: http://kithara.blogg.se/
Postat av: My

Hej Jasmine.

Jag hoppas att du inte tar åt dig, trots att det kan vara väldigt svårt ibland. Jag blir så fruktansvärt arg när jag läser sådana kommentarer, vad tänker folk med ibland? Kan människor bli så pass avensjuka på andra att dom måste skriva så hemska saker? Det är absurt.



Din dotter är otroligt vacker och kommer växa upp till en fantastisk kvinna. Jag känner inte dig eller din familj, men utifrån bloggen så kan jag inte göra annat än berömma och beundra dig och ditt föräldraskap. Din dotter är som du vet själv sötare än socker och du är en fantastisk mamma!



Bara för att du försöker njuta av ditt liv som andra människor och träffar andra betyder väl inte att du är en hora? Jag tror att både Andreas och Joline vill att du ska vara lycklig och umgås, man kan inte sitta inne och plugga hela tiden och vara med sitt barn - alla behöver pauser.



Du är sjukt snygg Jasmine! Jag skulle göra nästan vad som helst för att ha ditt utséende. Din personlighet är guldvärd och du är så smart.



FAN VA BRA DU ÄR JASMINE!

2009-10-04 @ 15:48:35
Postat av: Alexandra

Det där ska du anmäla direkt.

2009-10-04 @ 15:57:20
URL: http://shopaholicbloggen.se
Postat av: linda

Jag skulle lätt vara med dig om jag vore lesbisk. I mina ögon är du den snyggaste tjejen i Örebro med omnejd! Dessutom verkar du ha en jäkligt skön personlighet, och det är ju värt ännu mer.



ANMÄL idioterna om du vill & orkar.

2009-10-04 @ 16:21:34
URL: http://fairie.blogg.se/
Postat av: Sara

Vidrigt! Ta bort kommentaren, den besudlar bloggen... Fy fan säger jag bara!

2009-10-04 @ 16:38:02
Postat av: Pernilla

Jag tycker precis som alla andra vilken patetisk människa!



Främst av allt tänker jag vad har den här människan för liv egentligen? Det ägnar sin tid åt att skriva ett onödigt och felaktigt inlägg! Men såklart finns det dom människor som inte har något vidare för sig, ingen kille som bryr sig om dom, ingen familj som ger dom uppmärksamhet, de söker den på annat håll och jag hoppas verkligen den som skrev det där inlägget till dig Jasmine läser detta!!



Till den patetiska människa som skrev inlägget:



jag tänkte då upplysa dig om några saker som du har helt fel på... Du kallar Jasmine en hora, men då börjar jag fundera vet du ens vad en hora är? Jag tror inte det så därför tänker jag upplysa dig om att en hora är någon som genomför och tar betalt för att ge sexuella handlingar till en annan person... Detta gör inte Jasmine!



För det andra: Du säger att Jasmine inte bryr sig om Joline.. Du har då säkerligen inte läst hennes blogg om hur mycket hon älskar och värderar hennes dotter mest av allt i hela världen. Du har inte sett hennes hem där Joline präglar lägenheten. Du har inte en aning om hur mycket hon bryr sig så kom inte och säg att hon inte gör det...



Jag kan bara ge dig ett tips: Skaffa dig ett lexikon för du kan ju ingenting din inkompetenta människa. Människor som du borde skämmas!! Du vågar inte ens stå för vad du tycker!



Jasmine darling:

Bry dig inte om såna här människor, de har inget bättre för sig de måste klanka ner på andra för att själva hålla huvudet över vattenytan..

Du är fin som du är och precis som du tidigare sagt din kropp har burit på ett barn och fött ett till världen, du har gett världen något.. Din kropp symboliserar både styrka, kärlek och glädje!



Det finns människor till allt och alla ser inte lika på saker och ting men du har inget att skämmas för och du gör ett toppen jobb med Joline...

Jag ser upp till dig för hur stark du är som person och har klarat dig igenom så mycket!!



Jag är så stolt över dig och jag vill att du ska veta att jag alltid kommer att finnas här! <3



//Lillpill

2009-10-04 @ 17:11:55
Postat av: Therese

Men vad tusan :O Jag blir så arg och ledsen när jag läser dom här kommentarerna .. jag hoppas att du orkar vara stark och inta ta åt dig av detta skitsnack, du är en underbar mor och en vacker kvinna med en väldigt vacker dotter.



Dessa människor som skriver detta har antagligen inget liv, och avundsjuka brukar lika bakom sådana hårda ord. Men tyvärr så är dom mest bara jävligt dumma i huvudet. Om du orkar, anmäl.



kram på dig och din dotter :)

2009-10-04 @ 17:55:18
Postat av: Linda med Emilia

Men fy fan rent ut sagt!!!!!!!!

Jag vet att det svider men alla vet att detta är ju inte sant. Bara fruktansvärt skitsnack från en totalt värdelös människa som inte har annat för sig än att vara avundsjuk!

Usch jag lider med dig, detta är oacceptabelt!!!

Jag tycker absolut detta ska anmälas. Detta är kränkande!

Kram på dej fina vackra Jasmine.

2009-10-04 @ 18:02:54
Postat av: Maria

Anmäl, och blockera ip adressen. INGEN har rätt att kalla någon hora och säga såna där fruktansvärda saker!!!!! Blir så förbannad, OM det är en tjej som skrivit det där.. säger jag till henne bara: det är sånna som DU som gör att det fortsäter att vara ok för killar (och tjejer, samhället i stort) att kalla en tjej som har flera partners för hora. Och det är inte ok! Du är en patetisk, låg, människa och borde verkligen ta itu med dig själv och ditt bittra inre innan du ruttnar (riktat till personen som skrev idiot kommentarerna, inte dig jasmine!). Kämpa på jasmine och ta inte åt dig av idioter, du är över sånt!

kramar

2009-10-04 @ 18:23:20
Postat av: Marie

Jag tycker du ska anmäla, IP-numret har du väl?

2009-10-04 @ 18:38:59
Postat av: Carro med bebis i magen ♥

Herregud vilken töntig människa. Att man ens orkar ägna sig tid åt att skriva sånt där. Är bara idioter som är avundsjuka och inte har nåt liv som skriver sådär...



Ta verkligen inte åt dig, för dom där verkar ju inte veta hut!



Anmäl på en gång!!



Stå på dig, styrkekramar ♥

2009-10-04 @ 18:42:07
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: nina

Jag tycker du är jätte fin och din dotter är väl bara så go så kan hade kunnat äta upp henne =) Tycker du ska anmäla detta både för din och jolines skull. KRAM och stå på dig!

2009-10-04 @ 19:07:53
Postat av: amanda ( i paralellklassen)

Hej jasmine ! ville bara säga , stackars jävla människa den som skrev, haha alltså man vet ju inte om man ska skratta elr gråta! haha.. Keep doing your thing!

2009-10-04 @ 19:09:17
Postat av: Heidi

men omg! För det första vill jag säga att jag läst din blogg jättelänge och har hela tiden tyckt att du är otroligt vacker! Denna person måste vara väldigt ung(och dum) och avundsjuk. För det andra är jag otroligt imponerad hur du hanterar livet som ung mamma med studier, för det är inte det lättaste!



Du vet att det alltid finns dumma människor där ute och har man en blogg med lite fler läsare så kommer nån alltid skriva dumma saker som denna person. Du får inte ta åt dig!



KRAMAR!

2009-10-04 @ 19:48:53
URL: http://sipis.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej Jasmine!

Jag läser din blogg med jämna mellanrum och trots att det är en hel del år som skiljer oss åt, så är jag ofta förbluffad över din mognad. Du är strålande! Sköt om dig och din söta dotter!

2009-10-04 @ 19:50:02
Postat av: Annie

Alltså jag vet att även fast jag eller 13456 andra säger att du inte ska bry dig så gör man det.

SO om du hade haft sex med hundra miljoner vem fan har rätt att dömma någon för man har sex?

Och det vet nog alla som har något innanför pannbenet att du tar hand om din dotter.

Så jag ber dig omogna människa skaffa dig ett liv & lär dig andra ord än "Knulla ,fitta,kuk".. så kanske du blir en sådan fin människa som jasmine någon dag

Kram tjejen

2009-10-04 @ 19:54:36
URL: http://mammaannie.blogspot.com
Postat av: malin

OJ! den personen är inte många år. Bry dej inte, du är SÅ mycket mognare än så.

2009-10-04 @ 20:31:43
URL: http://malllaballla.blogg.se/
Postat av: Sofia

vissa människor är verkligen knäppa, man vill tro gott om människor men ibland blir man ju bara stum. folk som lämnar såna där kommentarer måste ju verkligen ha problem. :/ jag tycker också som många andra att du borde anmäla det där.



du är mycket mer värd! och din dotter är ju hur gullig som helst :)

strunta i att ta åt dig av den där knäppa kommentaren, tänk på hur många fina kommentarer du får istället!

2009-10-04 @ 21:02:59
Postat av: sara

vissa idioter borde ju tänka på hur dom beter sig, usch va arg jag blir, hoppas verkligen inte att du tar åt dig, för detta är ju inte sant för 5 äre, du är en jätte bra mamma, och en fin mamma dessutom, Joline har haft tur och fått den bästa mamman!

2009-10-04 @ 21:08:18
URL: http://sarawikstrom.blogg.se/
Postat av: Josefin

oj vilken misslyckad människa det måste vara

herregud, hur kan man vara så ond och elak :s

låter som en bitter avundsjuk person som känner till dig eller någon som du har känt till.

Usch för sånna människor, men man förstår att "dom" mår dåligt och är bittra på sina liv, annars skulle dom knappast sitta och läsa sånt dom inte ens gillar och sen bara ösa på med elakheter anonymt.

det gör väl ändå inte en lycklig och glad person som gillar livet?

2009-10-04 @ 21:10:40
URL: http://jossen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Joline är sjukt söt och du verkar vara en toppenmamma!

Ta inte åt dig, det är omogna jävlar som är avundsjuka på hur bra du kan ta hand om ditt barn!



Stå på dig!

Massor av kramar till dig och din söta dotter

2009-10-04 @ 21:28:42
Postat av: Marielle

Tråkigt att se vad det är för skitkommentarer du får dras med emellanåt. Men Jasmine, Du är INGET av det där. Du är en stark, envis, målinriktad, ödmjuk, omtänksam kvinna, mamma, kompis. Med mera med mera. Stå på dig, du kan göra det här!



Kramar / Marielle

2009-10-04 @ 22:05:37
Postat av: Maria

men herregud! vilken idiot ! :O

2009-10-04 @ 22:45:40
URL: http://www.mariaandersson.devote.se
Postat av: Daniela

Jag kontrar den elaka kommentaren med: Jag tycker att du är skitsnygg (Inte alla som har turen att ha din kropp efter att ha fött barn), skriver jättebra och uttrycksfullt (har läst din blogg i flera år), är mogen, verkar vara en underbar mamma, har en väldigt söt dotter, är modig, stark och en person att beundra.



Heja!

2009-10-04 @ 22:51:23
URL: http://procedomani.wordpress.com
Postat av: elin

En av de jobbigaste sakerna med att vara ung mamma måste absolut vara alla omogna människor som finns i ens liv när man är i gymnasieåldern. När man mognar till lär man sig liksom att undvika folk som man tycker är fula/jobbiga/äckliga istället för att hänga på deras bloggar.



Måste vara jobbigt för dig Jasmine att behöva läsa såna dumma kommentarer när du försöker skapa en trevlig blogg om din dotter. Försök att bara låta det rinna av dig, det finns alltid folk som inte tycker om en. Men du har turen att ha många som tycker du är trevlig, smart och vacker också. Fokusera på dem istället.



Kram!

2009-10-04 @ 23:30:09
Postat av: Jolines mormor

Jasmine <3 min underbara dotter!!! Kul att se att du har så mycket stöd & så många goa & trevliga människor som läser din blogg & som du kan uttrycka sig i ord & skrift på ett sätt som man blir stolt, glad & inspirerad av. Obehagligt med elaka människor & man blir verkligen ill berörd av hur den här personen hånfullt "spottar" fram så mycket elakt som vi normala aldrig skulle säga eller ens tänka om en annan person..... ytterligare en person som behöver söka hjälp för sitt sjuka beteende!!! Jag är så stolt över dig & Joline <3 Du är en förebild Jasmine, du har sunda värderingar och är en underbar person!!! Anmäl detta & blogga vidare!!! Jag älskar dig!!! // mamma

2009-10-05 @ 07:23:11
Postat av: Sandra

Anmäl denna person direkt! Och ta inte åt dig, du är jättefin och din dotter också! Massa kramar till dig och din lilla familj, ha en bra dag

2009-10-05 @ 08:49:41
Postat av: Anonym

KOM IN OCH TÄVLA OM ATT BLI VECKANS BLOGG OCH FÅ EN PERMANENT LÄNKNING SOM SJÄLVKLART ALLTID KOMMER ATT SYNAS PÅ BLOGGEN!



http://contest.blogg.se



LYCKA TILL!!!!



2009-10-05 @ 09:07:25
Postat av: Sara

Ska man skratta eller gråta ? Så sjukt lågt, att det ens finns sådana människor i vår värld borde förbjudas. Att dem inte blev så snygga och vackra och fick äran att bli mamma till världens sötaste barn som du, det är väl tur de;) Men inte fan ska dem komma och tro dem är något för det. Det är bara äcklig idioter som inte har de lyckligt och inte vet vad äkta kärlek är från familj vänner osv. Det är ett bevis på att dem ALDRIG kommer växa upp och bli mogna. Det kan gott leva sitt eget jävla liv långt, långt härifrån.

Men du Jasmine, när du får sådana här kommenatarer så gör som jag gjorde ett tag, du kan spärra deras IP adress som står emd i varje kommentar dem skrivit så går du in på inställnignar tror jag det är och blockerar denna Ip. Visst du får kanske göra det några gånger, men det finns inte hur många sådana här idioter som helst och framför allt har dem inte hur många datorer/IP adresser som helst. Så blockera alla idiotiska IP adress kommentarer ett tag så ska du se det slutar sen. Du vet att vi är många från hela sverige som beundrar dig och Joline :) En stor kram

2009-10-05 @ 09:25:45
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Anmäl jveln hade jag vatt du hade jag anmält inlägget.

2009-10-05 @ 11:24:32
Postat av: E

Och det personen tror den känner dig eller? Fan vilken töntig människa. Anmäl inlägget direkt! Och stå på dig.

2009-10-05 @ 14:21:25
Postat av: Amanda

Herre gud... Läste igenom dom dä komentarerna nån skrivit... ja säger bara ja e chockad... ja föstå int överhuvud taget hur man kan säga någo till nån som dj!

ja tycker du e en förebild fö unga mammaor, du tar hand om ditt lilla barn som e sötare en vet int vad du älska henne mer en någo annt på jorden o du sku säkert offra allt fö henne... pluss att ja tycker du e skit vacker o sku gö allt fö att se ut som du...

ja tycker bara dom som skirev såndära komentarer int vet va dom talar om, d e avondsjuka, osäkra mm..

mn snäla du får int ta åt dj d fö d e helt förskräckligt d dom säger!!

massor me kramr ha d bra

2009-10-05 @ 16:35:36
Postat av: Elina

Du har världens SNYGGASTE UNGE! seriöst, hon är så sjukt söt att det finns inte! Och du är skithet, jag skulle vilja se någon annan vara lika snygg som du efter en graviditet!



Och människan som skickade dig kommentaren är vidrig, helt enkelt vidrig.

2009-10-05 @ 19:39:30
Postat av: sandra - isabellesmamma

usch det är hemskt vilka idioter det finns.. tänk om de kunde ta och skaffa sig ett liv ist för att hacka på andras.. tycker du ser väldigt bra ut och har en otroligt söt dotter! !att kalla någon såna kränkande ord är sjukt beteende. tycker du ska anmäla och fortsätta vara den underbara mamma du är =)

2009-10-05 @ 20:53:32
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Vilmer

Tycker inte du ska ta åt dig!! Är otroligt imponerad av dig som orkar och klarar av att vara ensamstående småbarnsmamma o plugga samtidigt. Otroligt stark och mogen för din ålder. :-) Dessutom ser du väldigt bra ut o har en otroligt söt dotter. Tycker du ska vara stolt över dig själv, din dotter o ditt liv... O det tror och hoppas jag att du är oxå!

Människan som skrev inlägget verkar inget annat än otroligt avundssjuk o bitter med ett fruktansvärt dåligt ordförråd!!

Stå på dig.

2009-10-05 @ 21:09:45
Postat av: Ivana

Hur fan har man orken att skriva något sådant. Att avudsjuka kan gå så här långt över gränsen!

2009-10-06 @ 08:11:34
URL: http://littlebitofeverything.blogg.se/
Postat av: Josefin från Malmö

Hej du underbara tonårsmamma! Denna tjej som skrivit detta måste ju vara helt borta. För det första skriver hon att du knullar runt sen när man läser längre ner så skriver hon "ingen vill sätta på dig" hur i helvete kan detta vara resonligt? Denna människa borde bara ignoreras för jag tycker du verkar en super bra mamma och du ska fortsätta vara som du är. För hey, vem är inte mamma idag och festar till det ibland, vi alla är människor och behöver en paus från familjelivet ibland !!

2009-10-07 @ 21:46:15
Postat av: Elin

Men herregud vilken männsiska.. Sådan som mår så dåligt att hon/han måste trycka ner andra i hopp om att må bättre! Tänk att du är så mycket bättre än den här människan, att hon/han inte är värd att lägga ner energi på (även fast det är sjukt svårt såklart!)



Och! Du är så stört snygg. Ibland tänker jag nästan om du verkligen fått barn (på skämt då alltså) för du är het! Säger som någon annan här; skulle jag vara lesbisk skulle jag lätt vilja ha dig! Haha :)



Du är värd så mycket mer än den där paetiska människan.. Hon/han är bara osäker och säkerligen fruktansvärt onöjd med sig själv..



Ha det bra! Hälsa din jättejättejättejätte fina dotter!

2009-10-08 @ 02:05:51
Postat av: Jenny

Hej tösten!



Strunt i Psykfallet, bara någon efterbliven idiot som ser ut som ett rövhål och blir aningen bitter när hon/han /DET, ser dig, så jäkla träligt att lite avundsjuka kan göra en människa så patetisk att hon/ han / DET försöker trycka ner någon annan,men det skiter vi i tycker jag=) Vi låter hon*/han/DET må dåligt själv så mår vi bara bra över oss själva för att vi e så jäkla bra/snygga underbara allihop=)

massa kramar tösen=)

2009-10-08 @ 18:45:50
Postat av: sanna

Att sånna stackare som du ens orkar sitta och komentera sådana saker det är inte normalt beteende? Vad fan är ditt problem? Vilken normal människa skriver sådana saker? Har hon gjort dig något? Har hennes dotter gjort dig något? Hur fan har du blivit uppfostrad egentligen?



Hon ser bra ut och det antar jag att du också ser! Hon har snygg kropp och det vet jag att du ser? Och om hon nu skulle knulla runt vad fan har du med det och göra?



Dessutom vågar du inte ens skriva ditt namn! Stackars patetiska människa!

2009-10-28 @ 01:46:25
URL: http://sannalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0