Den där känslan av nyfödd...


Nu, när det börjar bli kallt och mörkt blir jag nostalgisk & tänker tillbaka på min gravditet och förlossning med Joline ♥ Jag och Josefine pratar förlossningar hela tiden och det blir en speciell känsla i magen varje gång. Lycka. Oändlig, oslagbar och oövervinnlig lycka. Ren och skär kärlek som inte kan beskrivas med några ord. Förlossningssmärtan är glömd och jag minns bara ett händelseförlopp som gett mig världens vackraste dotter. Det är den viktigaste dagen i livet, utan tvekan. Och de månader med Joline i magen minns jag som en idyllisk tid, då jag kände mig skyddad mot allt och alla. Jag levde i en bubbla, omgiven av en mur och allting handlade om kärlek och förväntningar över bebisen i magen..

Kram till er alla som har bebismagar! Ta hand om er, på alla sätt & vis!


Kommentarer
Postat av: Neah

Hej, jag var bara tvungen att lägga en kommentar. Fin blogg. Själv är jag 16 år och väntar barn, och jag längtar verkligen.

2009-10-03 @ 10:53:01
URL: http://badgirlslikebadboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0