Dags att skriva ett arbeta om hur det är att vara Ung Mamma.


Jag sitter hemma hos Tony med ett stort glas cola och massvis med choklad. Det är en sån där vecka i månaden när jag älskar choklad, ni vet? Och en sån där vecka då det är lika bra att tillgodose kroppen med lite extra, för husfridens skull :-)

Jag ska plugga hemifrån idag så Joline är på dagis i allafall. Jag ska skriva ett arbete till kursen etik & livsfrågor om hur det är: "Att vara Ung Mamma - mitt liv som ung, ensamstående, heltidsstuderande mamma..". Det kommer nog att bli ett långt arbete men väldigt intressant att skriva. Skönt att ha bloggen att kunna citera ifrån och använda sig utav färdigt material från graviditet och förlossning samt första bebistiden.

Publicerar arbetet här på bloggen sen!


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad roligt, ska bli spännande att läsa sen :)

2009-10-22 @ 10:49:49
URL: http://baramitthjarta.blogg.se/
Postat av: unique

Läste precis din förlossningsberättelse. Spännande. Har du glömt bort hur ont det gjorde? De säger juh att man glömmer så fort man får bebis på magen =)

2009-10-22 @ 12:35:18
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Caroline.

Vad roligt, då ska jag kika in och läsa sen : )

2009-10-22 @ 14:36:56
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: sara

hej jasså du har nu kille. men va är det för kille som är 32 och intresserad av en 18 åring. låter lite sjukt. men det blir säkert bra. hörde att hans förra tjej var ung hon med så han verkar gilla det. sjukt

2009-10-23 @ 11:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0