Bilder från Paulinnes 18års dag!



Grattis igen älskling!













Kommentarer
Postat av: pauo

Tack gumman, ni är bäst!

2009-10-09 @ 15:42:12
Postat av: pernilla

Hej! Visst kan jag göra det. Maila önskemål, bilder och allt du kan tänkas vilja ha med så ska jag försöka knåpa ihop något till veckan, nu är det helg ;) Kram!

2009-10-09 @ 17:30:29
URL: http://dearpernilla.blogg.se/
Postat av: emma

Trode du var mognare änså

2009-10-09 @ 20:03:10
Postat av: Caroline.

Mognare än så? Vad har hon gjort?

2009-10-09 @ 22:06:39
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE LARSSON

JASMINE är den BÄSTA JÄVLA MAMMAN som du kan hitta. SKaffa ett jävla liv till dig själv så slipper du klanka ner på andras, som du så gärna önskar att du hade, EMMA. Ett barn har oftast TVÅ föräldrar, JOLINE HAR TVÅ FÖRÄLDRAR och när JOLINE är hos sin pappa, då har du inte ett jävla dugg att göra med vad JASMINE gör, men om du tänker till lite med dina små hjärnceller så kanske du kan förstå att det är VIKTIGT ATT GE TID till sina VÄNNER, att umgås och ha avslappnat och roligt. Och JAsmine sätter ALLTID JOLINE före allt annat, men JOLINE behöver få vara med sin pappa också, om du förstår? DÅ KAN INTE JASMINE SÄTTA JOLINE FÖRST FÖR DET ÄR PAPPAS HELG/DAG/VECKA. SKa JAsmine sitta hemma och tjura då ? Är det kanske det som du själv gör hela tiden? Förstod väl det. Din jävla idiotjävel. Jag är så jävla förbannat trött på allt jävla skit som skrivs till Jasmine i den här bloggen. SKÄRP FÖR I HELVETE TILL ER! Jag är i hennes närhet ständigt och jag har själv barn, jag vet mycket väl hur Jasmine är som mamma, jag vet långt mycket mer är er och hon är den bästa jag hittills har träffat, och det gäller ALLA mammor, inte bara "unga mammor" EN MAMMAROLL ÄR ALLTID EN MAMMAROLL, OAVSETT ÅLDER. Sköter man inte sitt socialliv så kan man nog inte vara en så bra mamma, för då stänger man in sig och deppar ihop för att man är ensam. Idiotjävlar, ni får mer än gärna skriva till min mail om ni har något att säga, jag diskuterar MER ÄN GÄRNA, för jag är så jävla förbannad på er allihopa.



Och TACK alla ni underbara "supportrar" ! Ni är underbara =)

2009-10-10 @ 11:56:32
Postat av: Felicia

Helt rätt där Josefine! Jag känner inte någon av er, men har följt Jasmines blogg i över ett år nu, och jag vet att hon är en bra mamma! Joline hade inte kunnat få en bättre mamma. Det kan till och med jag säga genom att läsa hennes blogg även fast jag inte har träffat henne. Nä sluta upp med all negativ kritik, Jasmine ska inte behöva höra sånt. Även om man inte tar åt sig så blir man ju till slut ledsen av alla elaka kommentarer.. Du är bra som du är Jasmine, kom ihåg det!! :-)

2009-10-10 @ 13:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0