Sjuk och liknar ingenting annat än ett vrak.



Jag orkar inte resa mig från soffan. Det är omöjligt. Ska snart hämta Joline som
är hos sin gammelmormor ett par timmar idag så jag fick chansen att vila. Jag har
feber, hosta, förkylning och galet onda kramper i magen. Jag vet inte varför detta
måste slå till nu? Jag måste till biblioteket och låna böcker och Folke Bernadotte
och Fittstim, för att få lite inspiration och girlpower.

Jag vill bara gråta miljontals tårar och ge upp. Jag vill bara stänga av tiden och
vila ett tag. Det har varit så mycket att fokusera på och jag har inte sovit ordentligt
på 1,5 år. Jag gör mitt bästa, men känner aldrig någonsin att jag räcker till. Jag
vet att det är en svacka och en fas, som jag hämtar mig ur, men det känns inte
som att jag hinner fylla på någon energi. Jag vill vara sjuk, dricka te och vila, men
jag kan inte göra det. Det finns inte tid. Inte möjlighet. Och jag är så trött...

Kämpa på alla vackra!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kämpa på!

2009-05-05 @ 14:09:09
URL: http://nothingcomparestoyou.blogg.se/
Postat av: Sara

Krya på dig! Så fint av dig att du bågar visa dig "svag" också, att allt inte bara är en dans på rosenblad!

2009-05-05 @ 14:21:13
Postat av: Anonym

finaste jasmine! Även om jag bara ser en liten liten del av dig och ditt liv så kan jag säga att du är fantastisk och att Du räcker till. Mer än vad som är nog. Det är okej att ramla, att gråta, att inte vara "perfekt". Du är lika fantastisk för det, om inte ännu mer. Krya-dig-kramar /Marielle

2009-05-05 @ 15:11:03
Postat av: fredrika

jag tkr du är jätte duktig´! =)

2009-05-05 @ 15:16:43
URL: http://barafredrika.devote.se
Postat av: En från Nora ;)

Det är bara kämpa på ! Du har lyckats åstadkomma så mycket, så mycket mer än en själv som har så mycket tid att jag inte vet vad jag ska göra av den :O Så kämpa på, du är en stor inspiration och jag tror på dig att du kommer ur även detta, ännu starkare än innan :) Kram på dig :)

2009-05-05 @ 15:27:03
Postat av: Anonym

Du klarar de!

2009-05-05 @ 16:20:27
Postat av: Malin

Kul att du nämner boken Fittstim. Minns att den kom när jag gick i gymnasiet. Vi skrev av citat och klädde skolans väggar. Har t-shirten också. Lite kul. Brukar sova i den nu för tiden. Åren går...

2009-05-05 @ 16:52:10
URL: http://lillealgot.blogg.se/
Postat av: Hannah

Kan du inte berätta hur du sminkar dig? du sminkar dig as fint:D

2009-05-05 @ 17:19:23
Postat av: EMELIE

Svar: Vad roligt att du är intresserad, och tänkt i samma banor som mig :) Jag tycker att vi spånar på lite idéer och sammanställer det till något bra här framöver. Krya på dig :)

2009-05-05 @ 19:26:56
URL: http://emeliekihlstrom.blogg.se/
Postat av: frida

du klarar det du verkar vara en sån stark person :)

2009-05-05 @ 20:39:21
Postat av: Angelica

You can do it! Du är jätte duktigt, det är ok att inte alltid vara perfekt!

Kram

2009-05-06 @ 11:00:25
URL: http://girlsinthecity85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0