what a day


Nu är jag hemma igen! Nu är jag en soffa, ett soffbord och en tvbänk rikare. Känns himla skönt! :-) Det är inte så mycket kvar att ordna nu, jag har det mesta i lägenheten, det handlar bara om att styra upp det kaos som råder där. Jag har en hel del att göra, men varje dag minskar listan. Jag är en bra bit på väg.

I kväll ska jag göra en läxa till historia B imorgon samt gå på en extremt lång promenad. Jag har bestämt mig för att det är slut på mitt lata & bekväma soffliv (jag brukar ju i och för sig göra nytta i soffan och plugga) och börja motionera. Jag hade tänkt att springa i kväll men en långispromenad tilltalar mig mer. Kommer bli underbart! (eller också väldigt kallt, mörkt och tråkigt) men jag måste vara positiv annars kommer jag aldrig igång.

Nu ska jag fixa fram Josefines historia bok så hon kan börja plugga. Dear... ♥

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0